Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Vänt sig från rygg till mage =)

Igår förmiddes när hampus låg på sin filt på golvet så helt plötsligt vände han sig om från rygg till mage =) Var tvungen att ta ett foto på det, han blev ju helt chokad =)



Han är en stor gosse nu =) Jätte duktig är han på att vända sig nu... Han har vänt sig några gånger idag och nu på kvällen också... Han tom vände sig från mage till rygg också...

Imorgon ska jag tvätta och städa och på kvällen så kommer svärmor hit en runda.
På Lördag ska jag och Hampus till Ikea och köpa lite saker, tex pipmugg och lite såna saker. Han äter ju mycket smakportioner och gröt nu, så tänkte han skulle få sin egen tallrik och egen sked =) Älskar verkligen min söta Hampus över allt annat! Är så tacksam för att jag har honom.
Vill ju ha ett syskon till Hampus sen, men vi får väl se.... Blir jag gravid så blir jag... Men ska försöka gå ner i vikt innan nästa.... Har ju 15 kg som jag ska gå ner.....Inte så lätt tyvärr, men jag måste....

Nej nu ska jag väl ta och gosa med Hampus. Han ligger just nu på sin filt och vänder sig hela tiden =)




Puss på er!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: