Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Nova

Den 1 December kom min lilla Nova ut till världen. Hon vägde 3065 och va 48 cm lång. Jag älskar henne så himla mycket. Det jobbiga är att hon inte vill sova om nätterna. Hon sover på dan och är vaken hela nätterna. Sen är det inte så lätt att vila på dan heller för då har man ju Hampus och ta hand om. Så man sover ca 2 timmar per dygn just nu... Så man är jätte trött.
Hon vill dessutom inte amma så min bröstmjölk är redan slut så hon får endast mjölkersättning nu. Men det får ju gå ändå. Det hade Hampus också.
Imorgon är Nova redan 3 veckor gammal. Tiden går så himla fort, FÖR FORT!!!
Måste handla julklappar... Jag har inte ens börjat än och det är julafton om 3 dagar!! *PANIK*
Vi ska fira jul hos mina föräldrar. Kommer kännas jätte konstigt nu när inte Mormor finns längre. Första julen utan henne.
Nej nu ska jag ge Nova lite mat.
Ha det gott!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: