Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Helgen och veckan

I Lördags va Jessica, Mattias och Lovisa här. Va jätte skoj =) Saknar dig så mycket gumman min! *älska*
I söndags va jag och Hampus en runda i Höganäs. Va fint väder på dan så jag o mamma va ute och gick med barnvagnen i höganäs. Vi gick till min mormor o morfar, tog en fika där och snackade o sen gick vi hem igen...

Igår hände det väl inte så mycket.... Mådde inte så himla bra... På kvällen va jag jätte snuvig och frös och hade huvudvärk.

Idag har jag städat lite här hemma, hampus vilar just nu. Ska sen handla när han har vaknat.. I eftermiddag kommer Chrille hit en stund. Han har ju inte träffat Hampus än. Jag har ju inte träffat Chrille sen i somras...

Ska träffa Pernilla nån dag denna veckan också och kanske Jenny... Saknar ju dig Jenny jätte mycket. Så himla längesen vi träffades nu ju... Du har ju inte heller träffat Hampus än....


Mammas lille prins =)


Egentligen skulle Hampus vaccineras den 30 Mars men fick ändra det eftersom den 30 är ju en Måndag och då är det babysim, så nu ska han vaccineras den 1 April istället...


Tiger tavlan som jag har broderat.


Nej nu får jag väl ta och fixa här hemma... Får ju passa på när Hampus vilar... Ska ut och slänga sopor och sånt iaf.

Ha en bra dag!

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: