Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Fredagen den 13e

Nu är det ju ett tag sen igen man skrev här.... Blir ju inte att man skriver varje dag som jag hade velat...
I Tisdags va jag hos Pernilla, det va jätte trevligt. Måste vi snart göra om gumman =) Vad har annars hänt i veckan...? Inte så himla mycket... Hampus har varit ganska skrikig i veckan. Speciellt i Onsdags kväll och natten.... Men så är det ju ibland. Idag händer det en hel del. Jag ska snart käka lite frukost sen kommer svärmor hit och då ska jag passa på att köra o handla lite medans hon är här och passar Hampus. Sen i eftermiddag kommer mina föräldrar hit.

Broderade färdigt Tiger tavlan igår kväll som hampus ska ha på sitt rum. =) Tog foto på den igår, ska lägga upp bilden sen. Känner mig lite stressad just nu. Vill ju hinna äta frukost och sånt innan svärmor kommer ju....

Imorgon kommer Jessica och hennes kille hit en stund. Annars blir väl helgen ganska lugn skulle jag tro. Har iaf inget bestämt.

Får skriva mer ikväll eller i helgen.

Ha en bra fredag!

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jessica
skriven :

Hej gummman :) Det var underbart att träffa dej & som vanligt blev det mkt snack o mkt skratt :) Saknar dej som fan.. du e min bästa vän :) Älskar dig! Puss

2 Ida
skriven :

Att skriva var dag är jag oxå riktigt kass på , men försöker denna månaden iaf så gott som ;b hehe (a)