Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Första dagen på babysimmet

Idag var första dagen på babysimmet =) Hampus tyckte det va jätte skoj. Han somna för typ 30 minuter sen. Så han behöver verkligen vila nu. Tiden gick så himla fort i vattnet. Ska bada Hampus här hemma sen efter han har vilat... Sen ska jag duscha ikväll.
Är så himla snuvig. Hade hoppats på att förkylningen skulle släppa men icke =/
Har iaf startat en maskin tvätt nu. Är jätte trött. Skulle behöva vila lite men får väl försöka lägga mig i tid ikväll istället.
Imorgon får jag se vad som händer... Blir väl tvätt o städ här hemma....




Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 kusse :P
skriven :

söt han är din lille grabb :)

2 Anonym
skriven :

En liten till som växer!

Jag bor ff i Osby ja :) vill du ses i Kstad?