Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Babysim

I Lördags va vi på kalas i Höganäs. Min pappa fyllde år. Blev smörgåstårta och sen kakor... Igår va vi på kalas i Röstånga. Firade Jessica och hennes dotters födelsedag. Va trevligt =) Så denna helgen har det varit jätte mycket onyttigheter....

Idag har det varit babysim... Hampus va jätte trött. Så han börja skrika i badet så fick gå upp några minuter tidigare än alla andra. Duschade honom och sånt efteråt också men han skrek hela tiden så det va jätte jobbigt. Han somna typ direkt i bilen. Och sover fortfarande... Tror nästan att det har blivit lite för mycket nu i helgen för honom. För mycket folk och sånt... Plus att jag tror att det kan va att hans tänder är på G. Så vi får väl se hur det är nästa gång det är babysim. Är ju inget nästa vecka så nu får vi vänta till annandag påsk.

Ska snart starta en maskin tvätt. Är så himla trött nu. Har nyss suttit och druckit en mugg te och kollat lite på tv. Har även satt en liten brasa, är lite frusen nu.

Imorgon får jag väl ta och tvätta och städa här hemma. På Onsdag ska hampus vaccineras och på torsdag är det föräldraträff plus att jag ska kolla min astma. På Fredag ska jag och mindy med våra underbara barn ut i stan lite och snacka en massa =)

Nej om man skulle fixa här hemma innan Hampus vaknar...
Ha det gött!

Puss



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: