Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

5 månader!

Idag är Hampus 5 månader! Var tar all tid vägen egentligen..... Tyckte man nyss va på bb och kämpade... Kan inte fatta att det är 5 månader sen!

Hampus ligger i mammas säng =)


Idag ska jag byta sängkläder, tvätta, ut och gå en runda med hunden och hampus och handla. Så man har en hel del som man ska hinna med idag. Är ju fint väder idag så man får ju passa på att va ute och gå då... Dom har ju tyvärr lovat snö/regn på fredag igen *suck* Vill ju ha vår nu så man kan va ute i trädgården och fixa lite.

På Lördag fyller pappa år så då ska vi till höganäs och fira honom. Äta smörgåstårta och sånt onyttigt.... På Söndag ska jag och Hampus till Röstånga för att fira Jessica och hennes dotter Lovisa. Så helgen är fullspäckad iaf.


Mammas store gosse =)

Här är förresten en väldigt suddig bild på Hampus när han höll nappflaskan själv för första gången... Blev en dålig bild på grund av att jag tog bilden själv med min mobil och hade ingen lampa tänd i rummet.




Nej nu får jag väl ta och fixa här hemma så man hinner med det man ska. Men ni får ha en underbar dag och kommentera gärna.

Puss puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jenny
skriven :

heej på er!!hoppas allt är bra, här e det bara bra ;) måste ses en dag, helt klart..så stor hampus blivit ;) saknar dej!!kramiz