Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Trevlig dag

Igår var det midsommarafton. Den firade vi i Höganäs hos min mormor och morfar. Kom hem kvart över tolv inatt.
Idag har jag varit och handlat på Willys och sen har Jessica, mattias och barnen varit här och hälsat på. Vi satt och fika och snacka lite. Va jätte trevligt. Nästa gång är det vi som kommer till er =) Får se när det blir. Ska snacka med Martin.

Imorgon fyller svärmor år så då ska vi dit där och äta gott.

Är själv hemma just nu med Hampus. Martin skulle iväg till Broby och kolla på en pelletsbrännare.
Skulle sätta ut lite saker på Tradera men sidan funkade inte för tillfället så får väl försöka igen senare annars får jag ta det imorgon. Behöver ju bli av med lite saker som inte används plus att jag behöver få in lite pengar. Är väldigt fattig just nu. =/ Lär va ännu fattigare nästa månad. Eftersom jag ska jobba så får jag ingen mammapeng och har en månads innestående lön... Så får endast barnbidraget i juli.... Så ska klara mig på 1050 kr på en hel månad... Och det ska räcka till bensin, mat och räkningar...HMMM.....

Nej nu vakna Hampus.

Ha det gott!

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Åsa
skriven :

Lite uppdatering kanske?;)