Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Skånes Djurpark

Igår var jag och Mindy med hampus och Maximus på Skånes Djurpark. Jag har inte varit där sen jag var liten och Mindy hade aldrig varit där. Vi hade jätte trevligt. Vi ska dit fler gånger i sommar. Man får ju passa på eftersom man går ju in gratis när man väl har betalt en gång. Tack Mindy för en JÄTTE trevlig dag på djurparken!

Testade mig igår kväll och jag är inte gravid. Så nu vet ni det =) Kändes ganska skönt att inte va gravid faktiskt. Hampus är ju trots allt inte så gammal än.

Skulle egentligen till Camilla idag men hon skulle sitta barnvakt så det blir inget idag. Så idag ska jag passa på att städa och tvätta. Imorgon kommer mina föräldrar hit och på söndag kväll kommer åsa hit och visar lite hudvårdsprodukter.

På Måndag är det avslutning på babysimmet. Men fortsätter igen den siste augusti.

Måste nog iväg och köpa kattmat idag så man har över helgen... Har knappt nånting kvar och mina katter äter ju bara den dyra maten från djuraffären. Så lär väl handla katt mat för typ 800 kr idag.... Som då bara varar ca 1-1½ månad. Har ju ändå 3 katter....

Hampus har nyss ätit sin välling och är nu i sin gåstol. Jag ska snart ta fram lite frukost till mig så man sen kan komma igång här hemma med det man ska.
Skulle verkligen behöva sitta och brodera lite också, men det beror ju mycket på vilket humör hampus är på. Han har varit väldigt gnällig och skrikig denna veckan... Antagligen är det fler tänder på G.

Nej nu får jag väl fixa frukost..

Ha en underbar Fredag!

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mindy
skriven :

Det var riktigt trevligt i djurparken. Nästa gång får vi hoppas att det inte blåser så mycket.

Kram