Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Schema

I lördags firade vi Mindy och igår fixade jag lite i trädgården och bytte gardin i köket. Har vunnit en del panelgardiner på tradera också. Måste byta ut lite ibland ju =) Ska sen köpa lite barngardiner och sånt till Hampus rum så man kan fixa hans rum snart.... Vill måla om också.... Men tiden och pengarna ska ju räcka till....

Idag eller imorgon ska jag och Mindy till skånes djurpark. Dom har ju lovat regn på Onsdag så då får man väl passa på nu innan det blir regn. Men det lutar nog mer åt morgondagen om Mindy kan då det vill säga.....

Händer annars idag?..... Jo här ska städas här inne, skulle behöva ut och gå en runda med Donna och Hampus. Sen planera nån middag. Martin jobbar ju bara denna veckan sen är han långledig. Först semester och sen ska han va pappaledig hela juli månad då jag ska jobba. Nåt jag tycker är förjävligt är att jag inte har fått mitt schema inför sommaren. Och jag börjar jobba om 1 månad. Och jag har sagt ifrån att jag ville ha det så fort som möjligt så man kan planera sin sommar då man har lediga dagar. För då vill man ju kunna hitta på nåt med familjen. Jag får väl ringa dom och säga att jag måste ha mitt schema nu.

Hampus vakna tidigt imorse, halv 7... Men han somna ju redan vid halv tio igår kväll. Och har sovit hela natten.

Jag har ont i magen och i min rygg. Har inte haft min mens på 1 ½ månad snart.... Får kanske testa mig om jag är gravid? Behöver egentligen gå ner 15 kg innan jag blir gravid igen.

Nej nu fpr jag ta Hampus som sitter i sin sitter och skriker lite. Men ha en underbar dag i solen!

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Sanne
skriven :

Du håller väll oss bloggläsare uppdaterade om mensen skulle dyka upp eller inte? :o)

2 Åsa
skriven :

hello my friend! Hoppas allt e bra me dej å familjen. Ska bli kul att se dej å hampus på sönda:)

Kraaam!!