Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Kurs

Jag är fortfarande mega förkyld och Hampus är också förkyld. Har ju köpt en näsfrida så suger ut hans snor. Han gillar inte det men det gör stor skillnad!

Igår gjorde vi B.O.E.L testet på Hampus. Han har lite sämre hörsel på höger öra, men kan ju bero på förkylningen. Så ska till bvc igen den 29e och kolla upp det.

Idag har jag varit på medicinkurs. En sjuksköterska berätta om mycket och sen fick vi göra ett prov. Tror det gick ganska bra för mig iaf. Var faktiskt lite nervös. Är ju ett tag sen man gjorde skriftliga prov.

På Torsdag är det möte mellan 9-11. Dom ringde från jobbet imorse och ville jag skulle va med på mötet eftersom jag ska jobba nu i sommar.

Hampus vilar just nu så ska passa på att ta hand om disken och sånt här hemma nu tänkte jag. Sen blir det väl att man sätter sig i lugn och ro och ser lite på tv. Kan man verkligen behöva!

Midsommar ska vi fira i Höganäs hos min mormor och morfar. Blir kanske sista midsommar med dom. Min mormor är tyvärr jätte sjuk =/ Så tror inte hon har långt kvar nu... Tror inte hon orkar komma när jag fyller år nästa månad. Så får ju passa på att umgås lite med henne och att hon får träffa Hampus så mycket som möjligt.

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Johanna
skriven :

hej! ville bara säga att det är kul att läsa om er i din blogg, vi brukar prata på lunarstorm så jag tänkte att jag skulle kommentera ett inlägg här så du kunde få adressen till min blogg. Brukar ju inte skriva så ofta men ska fösöka bli bättre på det.

hoppas allt är bra med er? kramar Johanna