Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Tack för att ni finns

Hampus sov nästan 12 timmar inatt. Han sover jätte bra om nätterna. Han ligger just nu och vilar. Sen när han har vaknat ska han få mat och sånt och sen ska vi ut och gå en runda. Jag ska ut då med Donna och med hampus i barnvagnen. Är ju fint väder nu. Solen skiner och det är ca 5 plusgrader.  Ibland när jag håller Hampus eller när han ligger i sin säng och sover och jag tittar på honom så kan mina tårar forsa. Älskar verkligen den gossen av hela mitt hjärta. Mitt lilla mirakel.

Är så glad att jag har Martin,Hampus och alla våra djur. Ni är mitt liv!
Och såklart så är jag väldigt glad att jag har mina vänner. Har inte så många jätte bra vänner, men dom jag har står mig väldigt nära hjärtat. Tack för att ni finns!

Ska väl ta och rensa kattlådan och starta en maskin tvätt och se om jag hinner dammsuga av här hemma.

Ska ta och se Våra bästa år nu...

Ha en underbar dag!

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mindy
skriven :

Jag samma, hade jag inte haft maximus o doris o skorpan.. hade jag inte levt idag. Då hade jag gjort totte sällskap.Jag vill så gärna hitta tröjan. Den betyder SÅ OTROLIGT MYCKET.

2 Anonym
skriven :

bättre me få bra vänner än många man knappt känner

3 Lina
skriven :

Tack för kommentaren i min blogg. Har du några förslag på hur man kan få honom att rapa? Han är väldigt svår att få att rapa. Rapar bara ibland. Kram