Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Tråkigt väder


Idag händer det väl inte så mycket. Kan va skönt ibland och bara ta det lugnt. Funderar lite på om jag ska ut och gå med hampus och Donna. Men det är ju så tråkigt väder. Ska sen handla under dan. Får nog ta det när Martin har kommit hem för det är jobbigt och behöva gå med två vagnar på willys. För bilbarnstolen tar ju nästan en hel kundvagn...

Älskar min underbara Hampus så himla mycket.

Kanske kan sätta mig en stund och brodera nu medans Hampus sover, men han lär väl vakna snart för det är snart 3 timmar sen han åt....

Jaja ha en bra dag.

Puss






Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: