Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Träffat min gumma

Idag har jag träffat min underbara gumma, Jessica. Längtar redan till nästa gång vi ska ses. Är så glad att jag har dig i mitt liv. Du är verkligen en av mina bästa vänner. Jag kan snacka med dig om allt och du är väldigt lätt att prata med. Synd att vi bor ganska långt ifrån varandra. Älskar dig gumman min!

Har nyss ätit middag o fixat med disken. Skönt man har diskmaskin så man slipper diska allt för hand =)
Blir väl en lugn kväll framför tvn med gubben o söta Hampus =)

Imorgon har jag väl inget direkt planerat än....

På Tisdag ska jag klippa mig och fixa lite slingor i håret. Kostar mig 500 kr.... Men man behöver piffa upp sig ibland. Och sen den 22 ska jag till fotvården... Har problem med mina fötter.... o det lär ju kosta typ 350 kr....

Ha en fortsatt trevlig Lördag!

Puss

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: