Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Tack för en trevlig kväll

Igår va jag, martin och hampus hos Mindy och Conny och deras goa son Maximus. Vi hade en taco kväll. Jag och Mindy fixade maten medans grabbarna va ute och meckade. Hade jätte trevligt. Och sen blev det efterrätt... Mango och hallon paj. Det va jätte gott. Så tack Mindy för en jätte trevlig kväll. Får vi snart göra om! Roligt att vi har börjat umgås lite nu igen.... Vi hade ju våra sviter när vi båda va gravida men det va våra hormoner som satte sina spår... Är iaf glad att vi ändå har hållt kontakten trots allt =)

Idag blir det ganska lugnt. Martin är iväg hos Johan och klyver ved. Så jag ska väl fixa lite här hemma och mysa med Hampus. Älskar verkligen min goa Hampus. Just nu ligger Hampus i sin säng och vilar.

Inatt klockan 00.51 blir Hampus 3 månader. Och på Måndag ska han få sin 3 månaders vaccination. Tiden går så himla fort. Men det ska bli skoj och väga och mäta Hampus på måndag. Har ju inte varit på BVC sen den 2 Januari.

Det va ju meningen att Jessica skulle kommit hit idag men hon har ju inte svarat om hon kommer eller inte. Har skickat sms och skrivit på lunar och msn men inget svar, så då krusar jag inte. Lite tråkigt för jag hade sett fram emot att umgås med dig Jessica. Är ju ändå 2 veckor sen vi träffades sist. Menmen....

Nej jag får väl ta och rensa kattlådan och lite sånt här hemma så man får nånting gjort idag. Känner mig ganska seg.

Ha en bra Lördag!

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: