Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Storstädning

Idag har jag dammat hela huset... Det behövdes verkligen!! Ska snart ta och dammsuga och sen hoppa in i duschen. Inte lönt och tvätta golven eftersom dom blir smutsiga med en gång eftersom det är så blött ute nu när snön smälter.... Men får se om jag tar o svabbar av golven ändå.... Får se vad jag orkar....

Jessica, imorgon ses vi =) Ska bli så himla skoj att äntligen få umgås lite med snäckan =) Vad skulle jag gjort utan dig gumman? Är så glad att du finns. Och är så glad för din skull att du har hittat en väldigt go och härlig kille.

Inatt klockan 00.51 blir min lille gosse 11 veckor.. Tiden går så himla fort. Alldeles för fort!

Är trött och seg nu... Känner mig hungrig. Har ju börjat dricka naturdiet istället för frukost o sånt... Äter bara middan vid 5 tiden på eftermiddan och sen inget mer.... Men som sagt så känner jag mig fruktansvärt hungrig. Men har inget speciellt här hemma och äta ändå....

Har städat ut julen nu också... Ljusstakar och pynten är nerplockat. Tyckte det va lika bra när jag ändå städade.

Vi köpte en ny tvättmaskin i Onsdags så har kommit ifatt med tvätten nu..... *skönt* Hade ju ett helt berg med tvätt.....

Nej nu får jag väl ta o bli färdig med städningen.

Ha en underbar dag.

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: