Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Nytt år, nya möjligheter

Nytt år, nya möjligheter.... Nyår firade vi här hemma. Martins kompis och hans två döttrar va här. Vi åt och hade trevligt. Vid tolv slaget gick vi ut och kollade på alla raketer, även lilla Hampus =) Men våra djur är livrädda för raketer och smällare. Donna stod och skakade rejält. Tycker synd om alla djur som är rädda på nyår.

Idag har vi varit på BVC. Hampus växer jätte mycket. Han väger 5680 och är 61 cm lång. Det vill säga att han har gått upp 580 gram på 2 veckor och växt 2 cm. Så nu är han en stor gosse. Ska inte dit nu förrän den 26 och då är det vaccination. För Hampus blir ju 3 månader den 25 Januari. Tiden går så himla fort.





Idag ska jag tvätta o städa lite. Martin och hans bror är iväg och köper lite elgrejer för dom ska byta ut elen i hampus och vårt sovrum. På tiden tycker jag hehe =)

Måste få tid över så jag kan sätta mig o brodera lite. Har ju lite disney tavlor som jag ska brodera och ha i Hampus rum... Men hinner ju inte brodera när man har så mycket annat som måste göras.

Nej nu ska jag ut och starta en maskin tvätt så man kommer igång här idag.

Ha en underbar dag!

Puss


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: