Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Hänt i veckan

I Tisdags klippte jag mig. Såhär blev det:

Före

Efter


Blev ganska snyggt tycker jag!

Igår träffade jag Lie. Va jätte skoj. Vi satt och snackade en massa skit o så...  Har saknat dig så himla mycket gumman!

Idag har jag varit hos Mindy. Va jätte trevligt. Vi ska ses igen på Onsdag, då ska vi gå lite i stan o sånt...
Jag skulle behöva köpa nya glasögon... Får se om det kan bli då....

En glad Hampus =)

Ikväll blir det ganska lugnt. Kan man behöva. Imorgon ska jag ha en städ o tvätt dag. Behöver verkligen tvätta o städa... Blir ju mycket tvätt när man har barn.... O sen blir här smutsigt när man har djur.

Nej nu ska jag gosa med Hampus. Ha det gott!

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: