Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Full rulle

Håller på att tvätta just nu. Ska sen till apoteket och köpa minifom droppar till Hampus och avmaskningstabletter till katterna. Och sen ska jag inom Hemköp och handla lite. Tar det när Martin har kommit hem från jobbet så jag slipper ta ut Hampus i detta blåsvädret.

Sen blir det att fixa middag och lite sånt och sen ta det lugnt.
Imorgon ska jag klippa mig och göra ljusa slingor i håret. På Onsdag ska jag träffa Lie, på torsdag ska jag träffa Mindy och Maximus om dom är friska och på fredag ska jag kanske träffa åsa. Och i helgen kanske Jessica och hennes två döttrar kommer på besök =) Alltid skoj o träffa dig gumman min =) Så har fullt upp denna veckan. Men skönt o träffa lite kompisar. Man blir ju annars knäpp av att bara gå hemma nu... Måste ju ha det sociala...

Grattis gumman till jobbet! Är jätte glad för din skull! Inte lätt att få jobb i dagens läge.

Puss O Hej
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: