Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Fick behålla

I Lördags va mina föräldrar här och hälsade på. Jag bjöd på middag o sånt. Va jätte trevligt. Igår va martins pappa och Naima här. Dom har ju bara sett Hampus en gång o det va när han va några veckor gammal bara... Så det va på tiden att dom fick gosa lite mer med Hampus.

Hampus blir 3 månader nu på Söndag. Inte klokt vad tiden går fort.

Idag har jag mest tagit det lugnt, kan man behöva ibland. Åsa från bvc är sjuk så blir ingen föräldraträff imorgon. Så imorgon ska jag tvätta och städa här hemma för på Onsdag ska jag o Mindy gå i stan o umgås lite. På Torsdag ska jag till fotvården. Och på fredag ska jag träffa en tjejkompis och i helgen kommer förhoppningsvis Jessica hit =) Saknar ju dig gumman!

Martin och Göran fick behålla jobbet iaf! Skönt va det!! Va ju 4 stycken som skulle bli uppsagda från martins jobb o dom fick reda på det idag. Men jävla tur att martin fick va kvar med tanke på att vi har hus, djur o hampus.... Så nån av oss måste ju jobba o få in pengar.

Imorgon får man barnbidraget. Behövs verkligen för jag måste köpa mer mjölkersättning. Hampus dricker ju enbart mjölkersättning nu. Så det går ju åt ganska mycket på en vecka.... Men han växer ju som han ska och det är ju huvudsaken.

Önskar man kunde vinna pengar... Är så mycket man vill renovera här hemma och så... Men ekonomin är ju inte den bästa....

Och sen skulle jag vilja gå ner i vikt. Har 15-17 kg för mycket. Men inte så himla lätt när man har en sambo som kan äta allt o hur mycket som helst utan att gå upp i vikt. Räcker med att jag äter en kaka eller nåt så går jag upp...*suck* Är jätte jobbigt. Visst har ju gått ner dom kilona jag gick upp under graviditeten men måste gå ner allt det andra också för jag har ju problem med min rygg och mina knän.

Nej om man skulle göra nåt här hemma nu. Är så himla seg och trtött idag trots att hampus har sovit nästan 10 timmar inatt.....

Ha en underbar dag!

Puss älskar min familj!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Men det är ju så det är jag äter godis nästan varje dag och jag äter som jag ska men går inte upp ett hekto för det...skit jobbigt det med!!!