Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Familjen

Idag har jag dammsugit och tvättat golven, tvättat och bytat sängkläder. Så ska snart sätta mig framför tvn med familjen och bara ta det lugnt.

Ikväll så höll Hampus nappflaskan själv för första gången =) Fick tyvärr ingen bra bild på det. Han är så himla söt och go min lilla Hampus. Är så tacksam för att jag har honom. Vet inte vad jag skulle gjort om det hände honom nånting!
Sen älskar jag såklart Martin och våra djur också.

Imorgon kväll ska vi på kalas. Martins ena bror fyller 19 år. Så på dan imorgon så ska jag väl tvätta sängkläderna och lite sånt här hemma. Sen blir det ju duschen och fixa till sig innan vi ska iväg.

Du finns i mina tankar Mindy. Finns här när du kommer hem. Är glad att jag har dig som vän. *Bamsekram*

Jessica, jag saknar dig. Vet att du har mycket nu med plugg, jobb o allt. Vi får ta och träffas snart tycker jag. *Sakna*

Pernilla, en nyfunnen vän. Hoppas vi ses snart. Kanske på Fredag då du är ledig. *Kram*

Nej nu ska jag umgås med familjen.

Puss på er som förtjänar det =)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: