Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

3 månader

Igår blev Hampus 3 månader. Idag va vi på BVC. Han väger nu 6140 gram och är 62 cm lång. Så han växer som han ska. Han fick ju även 3 månaders vaccinationen... Är ju 2 sprutor numera... En spruta i varje lår. Första sprutan va inget farligt men den andra som är den nya mot hjärnhinneinflammation, fy fan säger jag bara! Han skrek konstant i 5 minuter. Stackars lille Hampus. Han hade så himla ont. Och sen körde jag hem med honom så martin kunde ta hand om honom medans jag körde till Hemköp och handla lite. Men när jag skulle köra så blev Hampus väldigt skrikig, han är väldigt mammig just nu...
Just nu ligger Hampus i sin säng och sover lite. Ska ta tempen ikväll och har han feber så ska jag ge honom alvedon. Tyckte han va lite varm nu innan han somna men får se senare ikväll.



Ska duscha Donna ikväll tänkte jag, hon är väldigt skitig i pälsen. Får se om jag orkar duscha någon av katterna också, annars får jag ta det imorgon för dom behövs också duscha.
Martin är ute och går en runda med Donna just nu. Längesen han gjorde det faktiskt... Men skönt att han gör det för jag kan ju inte alltid hinna med det.

Nej jag får väl ta och fixa lite här hemma..

 Älskar Martin och Hampus över allt annat!

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: