Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Sjuk =/

Idag är jag sjuk =/ Jätte ont i halsen och är jätte förkyld =/ Och har förmodligen smittat Hampus också... Han är jätte hostig och nyser jätte ofta nu... Så idag blir det en lugn dag. Har små fixat lite här hemma nu medans Hampus har vilat. Men han lär väl vakna när som helst. Martin är iväg och köper mobiltelefon i simrishamn så han är ju inte hemma och hjälper till nu när man är sjuk =/ Så man får ta hand om hushållet och hampus själv som vanligt *suck*.... Menmen... Han tog iaf Hampus imorse så jag fick ligga en halvtimme längre i sängen och det är ju alltid nånting....

Skulle verkligen behöva dammsuga här hemma idag... Djuren fäller som bara den och kattsand är här överallt... Får se om jag orkar ta det under dan.

På Tisdag ska vi till bvc och se hur lång hampus är och hur mycket han väger. Man är jätte nyfiken nu =) Är ju en månad sen vi va där. Han blir ju 4 månader på Onsdag. Fattar inte var tiden tar vägen.....

Nej nu ska jag ta hand om hampus.

Ha det gott!

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mia
skriven :

krya på dig gumman. kramiz

2 annelie
skriven :

men gumman då,krya på dig och ställ lite krav på martin så att du kan vila dug gumman