Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Ont i halsen =/




Idag har svärmor varit här en stund. O nu på kvällen har jag jätte ont i halsen och är förkyld =/ Så blir att ta det lugnt hela helgen för min del. Har fått tvättat en maskin tvätt idag iaf.
Hampus ligger och sover just nu.

Ska väl snart sätta mig och se på nån film. Har sett YesMan nu ikväll, den va rolig =) Är väldigt trött och har ont i min stackars hals...=/

Är så trött på att en viss person alltid ska klaga på min vikt. Jag försöker ju verkligen men det är inte så lätt. Idag frågade denna personen om jag hade ringt till läkaren för att få hjälp med att gå ner i vikt. Jag menar... hallå! Dom kan väl för fan inte göra nånting åt mina viktproblem. Jag vet ju exakt hur jag ska äta och vad jag ska äta men det är inte så jävla lätt. Så man blir så himla ledsen och besviken. Mår ju dåligt av att få höra detta typ varje dag nu... *suck*....Orkar snart inte med detta längre. Skiter snart i allt vad vikt och mat heter. Slutar snart äta helt för det ska alltid gnällas om hur mycket jag äter och vad jag äter.

Nej orkar inte sitta här längre!

Ha det bra.

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 LiiNa
skriven :

Du ska inte bry dej om vad andra säger om din vikt. Kan inte denna någon älska dej för den du är så skit i människan...du är värd bättre än så! Sköt om dej! Puss

2 Mia
skriven :

stackars dig. Min sambo är gosig han vill vi ska gå ner ihop istället för att klaga. Stå på dig o skit o honom. kramar om dig min vän

3 annelie
skriven :

amen gumman du ska inte behöva ta det

4 Anonym
skriven :

asså varför är du ihop med nån som klankar på dig hela tiden? Han ska ju stötta dig och tycka om dig för den du är...det finns bättre killar dom som verkligen bryr sig och älskar dig för den du är! Kram vännen!