Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Mammig





Hampus har varit väldigt skrikig och mammig både igår och idag, så har knappt fått gjort nånting. Tror det är hans kolik.... Känns nästan som om den har blivit värre nu =/  Äntligen ligger han och sover i sin säng. Han har vilat max 1 timme på hela dan och den timmen har han vilat i min famn. Så fort jag har lagt honom i sängen så har han skrikit och velat komma upp i min famn, likadant när jag har satt ner honom i sin babysitter, där han annars älskar att sitta. Så har varit ganska jobbigt... Men alla såna här jobbiga dagar är värt det. Älskar min hampus över allt annat! Min jobbiga graviditet och den jobbiga förlossningen och alla jobbiga dagar/nätter är värt det! Det räcker att man sen ser på honom och han ler så smälter man, man glömmer bort allt annat! Mitt lilla mirakel!

Jag ska väl snart sätta mig framför tvn och ta det lite lugnt... Tills Hampus vaknar igen och vill upp i min famn.... Man får ju passa på att ta det lite lugnt nät han väl ligger i sin säng.

Snart dags att lägga in lite nya foton på Hampus...=) Får jag göra nu i dagarna.

Martin ville inte fira Alla hjärtans dag nåt direkt i år... =/ Så vi får väl se vad vi gör... På Söndag kommer iaf Jessica med barnen och hennes kille Mattias hit på besök =) Ska bli trevligt. Längesen jag träffade Jessica nu ju. Ska bli trevligt och träffa hennes kille också... Och såklart hennes två underbara döttrar =)

Just nu känns allt tungt i huvudet, men kanske inte så konstigt med tanke på att jag har fått tagit hand om Hampus själv både igår och idag.... Tråkigt faktiskt, speciellt nu när han är så skrikig... Men det är bara min famn som duger... Han skriker i Martins famn också... Han är en liten mammagris =) Men det är mysigt och ha honom i famnen men jobbigt när man vet att han har ont och att man inte kan göra nåt åt det direkt heller...

Nej nu får det räcka för idag. Lämna gärna kommentar så man vet vilka som läser.

Älskar mina underbara vänner som finns där för mig! Tack för att ni finns!

Pussar
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Åsa
skriven :

Mysigt att han e lite mammig jue=) Även om de e lite jobbigt ibland så e de samtidigt mysigt.

Pojkar brukar bli mammiga å flickor pappiga;)

2 catharina
skriven :

Hej

jag kommer att läsa dig blogg här istället.

Hoppas allt är bra.

3 sussanne
skriven :

Hej hej jag läser :)

4 erika
skriven :

jag läser.

5 Carolina Nilsson
skriven :

Du gör ett bra jobb gumman!! Vet hur det är med mammiga små pojkar...Johnny har varit det i tre års tid nu hihi..

Sköt om dej vännen!! Älskar dej

6 Johanna
skriven :

Hmmm har man en flickvänn man är kär i så firar man väl endå alla hjärtans dag :D? Tycker din kille verkar lite knepig ibland men bara du mår bra och är kär och får kärlek tillbaka så :)!!!!

Hoppas allt är bra med dig gumman

puss å kram

7 Susanne(kusinen)
skriven :

Hoppas du haft en trevlig helg.

Och ja, jag läser också din blogg:D

kram

8 Annelie
skriven :

du gör ett jätte bra jobb gumman,ställ lite krav på martin