Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Koppla av

Igår va mina föräldrar här och hälsade på. Jag får väl köra till Höganäs också snart. Har inte varit där på en månad...

Idag är jag jätte trött och seg så idag blir det lugnt för min del. Får se om jag orkar brodera nåt idag, annars blir det väl att man sätter igång nån film och bara kopplar av. Är ju inget roligt väder ute ändå så... Annars hade jag väl gått ut med hunden och barnvagnen....

Imorgon ska Pysen kastreras.... Kastade ut den stora blomman igår. Så har fått bort kiss doften nu i Hampus sovrum. Vill få fixat i Hampus rum nu... Vill måla och få upp lite "barntavlor". Men visst, hampus förstår ju inget sånt än.... Så är ju inte panik direkt...

Mamma och Pappa tog hit mina disney filmer och sånt igår =) Så att jag och Hampus kan sitta och titta på det på vardagarna =)

Nej nu orkar jag inte sitta här längre.

Ha en bra söndag!

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: