Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Kastrerade




Kastrerade Pysen idag och öronmärkte honom. Kostade sammanlagt 810 kr.... Och jag har beställt kläder för 1500 kr.... Så man känner sig ganska fattig just nu.... Men jag behövde köpa lite nya kläder.

Imorgon blir det väl ganska lugnt. Kan man behöva. Är så himla trött o seg nu ikväll.

Älskar min söta Hampus över allt annat! Händer det honom nånting så jag förlorar honom så lever inte jag längre. Han är mitt allt. Gör allt för honom! Är så himla tacksam för att jag har fått en sån otroligt söt och härlig gosse!

Nej nu ska jag ta och gosa med Hampus.

Ha det gott!

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 catharina
skriven :

Hej

Jag bara undrar vilken vetrinär var ni hos??

måste kastrera Cezar också,

Många kramar

2 catharina
skriven :

Ursäkta stavfelen veternär ska det vara

3 Magdalena
skriven :

Hej! Vi va på Kristianstads/Åhus Veterinärmottagning. tel:044-247797.

4 Catharina
skriven :

Hej vännen

Tack för upplysningen ska ringa dit

hoppas allt är bra med dig

Kram