Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Fortfarande sjuk =/

Fortfarande sjuk =/ Idag har jag tvättat och broderat lite, annars har det väl varit en lugn dag. Ska till bvc imorgon =) Har iaf gått ner 1 kg nu på 2 dagar... Har ju som sagt minskat MYCKET med maten... Äter knappt nåt om dagarna nu....

Ska snart se på nån film o bara koppla av. Kan man behöva nu när man inte mår så himla bra. Hungrig är jag också.... Får väl ta nån banan eller vindruva....

Skriver mer imorgon efter vi har varit på bvc.

Ha en bra kväll!

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Du kan ju inte sluta äta.. skit i vad människan säger, viktigast att du mår bra. ingen ska säga hur du ska ut förutom du själv. kram

2 erika
skriven :

jag håller med, du måste ta hand om dig själv så du har ork att ta hand om bebis och allt annat..huvudsaken e att ni mår bra

3 Mia
skriven :

Om du ska gå ner i vikt gumman så gör rätt men om du ammar så är mitt tips låt bli o banta då. de är inte bra för dig eller hampus ju, blir orolig när jag läser detta.

Kramar om dig

4 Anonym
skriven :

Men gumman då det är inte bra att du inte äter....! Det är ett måste annars kommer kroppen att kollapsa när du minst anar det!!!! Skit i vad andra tycker..Insidan som räknas!!! puss å kram

5 Anonym
skriven :

Verkar oerhört korkat att sluta äta för att nån annan gnäller om din vikt! Be honom dra istället! Blir orolig för din lilla bebis som behöver ammas...

6 Kusin Susanne
skriven :

Hej!

Ledsen att höra att du mår så dåligt.

Angående vikten, det är inte bra med övervikt frör kroppen, men det är jag säker på att du redan vet.

För din egen och hampus skull : tänk på att äta nyttigt och motionera,

Banta inte! SÄrskilt inte nu om du fortfarande ammar.

Lycka till gumman.

kram