Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Föräldraträff




Har varit på föräldraträff idag, va trevligt som vanligt =) Ska dit igen den 3 Mars. Kan inte fatta att Hampus blir 4 månader på Onsdag. Tiden går så himla fort. Ska väga och mäta Hampus på Tisdag, ska bli skoj =) Just nu sover Hampus men han lär väl vakna om nån timme och vill ha mat, men sen sover han gott hela natten =) Har tur med honom =) Älskar verkligen den gossen!

Efter föräldraträffen så körde jag hem och fixa lite o så med att rensa kattlådan och ge hampus mat o ren blöja o lite såna saker. När Martin hade kommit hem från jobbet så körde jag och hämtade ut mina kläder som jag hade beställt och sen körde jag till Willys och handlade lite. Handlade för över 700 kr... Men mat behöver man ju.... Sen va det hem och fixa middag och så... Nu ikväll tar man det bara lugnt. Är ganska trött och känner mig tung i huvudet.... Kanske har druckit för lite vatten eller är det kanske migrän på G....? Jaja det märker jag senare isf....

Ska snart sätta mig och se lite på tv och bara koppla av. Kanske kan tända en brasa, fryser en del nu på kvällen. Skulle ju varit ute med barnvagnen och med Donna idag men har tyvärr inte hunnit med det och sen så har det inte varit så roligt väder heller... Har ju snöat en hel del..... Så det är ganska halt ute nu.

Har tagit lite nya bilder på Hampus, ska se om jag hinner lägga in dom på datorn imorgon. Orkar inte ikväll. Så ni får vänta nån dag till =)

Ha det gott!

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jenny
skriven :

hej!!hoppas allt e bra med er!!med oss e det bara bra ;) saknar dej med, får ta o träffas en dag!!

kramis