Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Bilen

Träffade Pernilla igår. Lämnade in min bil. Ska hämta den idag. Allt kostar 2000 kr... Så det va inte så himla farligt. Jag och Pernilla gick från Vä och hem till mig igår... Och det är 8 km... Så det blev en riktig långpromenad med barnvagnen =) Men det va ju skönt väder så det va skönt att va ute. Det va jätte trevligt o träffa Pernilla. Vi upptäckte att vi har väldigt mycket gemensamt... =)

Håller på att tvätta just nu. Ska ta och dammsuga och tvätta golven också idag....

På Måndag ska Pysen kastreras, kostar 550 kr... Ska lämna honom hos veterinären klockan 1 och sen ringer dom mig när jag ska hämta hem honom. Han är mer o mer ute nu. Skönt faktiskt. Men han har tyvärr börjat markera här inne och det gillar jag inte alls! Han har markerat i Hampus sovrum i en blomkruka.... Så det stinker kiss överallt =/ Så blir väl att jag får kasta blomman.... Och det är en sån stor blomma som står på golvet....

Sen mot kvällen idag så kommer martins mamma hit, martin ska byta olja o sånt på hennes bil... Imorgon kommer mina föräldrar hit. På söndag ska jag väl ha en lugn dag. Kan man behöva ibland.

Nej nu får jag väl sätta fart här hemma för Martin slutar klockan 2 idag och sen ska vi hämta min bil.

Ha det bra.

Puss

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: