Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Alla hjärtans dag!





Idag är det Alla hjärtans dag. Martin sa att han inte ville fira denna dagen men imorse körde han iväg och handlade frukost. Då köpte han frallor, yoggi och choklad till mig =)

Idag har vi varit hos Mindy och Conny och deras underbara son Maximus. Tack för en trevlig dag gumman! Hoppas smörgåstårtan va god som du gjorde idag. Vi hann ju aldrig smaka på den.

Hampus har sovit ca 1 timme på hela dan idag så nu på kvällen är han extremt övertrött... Han har skrikit i ca 2 timmar...Men han somnade nyss i min famn så gick in och la honom i sängen... Så får väl se hur länge han sover... Antagligen inte så länge för han har inte ätit så mycket mat nu ikväll....

Jag är jätte trött nu. Hade egentligen behövt lägga mig men det är lite tidigt för det och i o med att Hampus eventuellt vaknar snart igen så är det inte lönt. Och Martin är ju inte hemma som vanligt.....

Jag får väl sätta mig framför tvn en stund.

Önskar alla en fortsatt trevlig alla hjärtans dag!

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Åsa
skriven :

Tack för ditt medd på vår sida. Härligt att ni hade en mysig alla hjärtans dag! Mer än vad vi hade:(

Kram Åsa