Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

4 månader!

Nu har jag inte skrivit på ett tag...

I Tisdags va vi på BVC och mätte och vägde Hampus. Han är 65 cm lång och väger nu 6650 gram. Så han växer som han ska =) Nu ska vi inte dit förrän den 30 Mars och då ska han få sin vaccination....





I Onsdags blev min lille prins 4 månader! Tiden går så himla fort. Hinner ju knappt med längre.
Hampus ligger och sover fortfarande så det är därför som jag passar på att skriva här för sen hinner man inte.

Idag ska jag ta cellprov. Hoppas att allt är bra, men det får man ju inte veta förrän om några veckor *suck* Hatar att vänta.
Jag har legat jätte förkyld nu i en vecka =/ och är fortfarande jätte förkyld och väldigt hostig =/ Martin har ju också blivit sjuk nu så han är hemma från jobbet idag. Så jag tar ju Hampus med mig när jag ska iväg så Martin slipper ta hand om Hampus för vill ju inte att Hampus ska bli mer förkyld än vad han redan är. Kan man undvika det så gör jag helst det.

Händer annars i helgen....? Ja... Det blir väl ganska lugnt med tanke på förkylningen. Blir väl städ och tvätt som vanligt...




Hampus är en stor gosse nu. Kan sitta själv i soffan =) Älskar honom så himla mycket! Mammas lille prins =)

Nej nu får jag väl klä på mig och lite sånt innan Hampus vaknar för sen ska han ju ha mat och blöja och sånt... Ska ju va i stan halv tolv. Så har en del och göra innan.

Men ni får ha en bra dag och kommentera gärna.

Pussar
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 erika
skriven :

Oj vad stor han blivit! Han är ju så söt!

2 Catharina
skriven :

Hej vännen

Så stor han blivit, Ursöt!!!!

Ja tiden går fort.

Ha det bra

Kram

3 Therese
skriven :

Vad han är lik Martin, super söt e han!

4 sanne
skriven :

Så söta bilder. Btw så har jag ny blogg då den andra fick nått virus, den blev helt knäpp i alla fall efter varje inlägg jag skrev...lite synd för jag gilla min förra blogg bättre :(