Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Vår

Idag är det underbart väder ute =) Svärmor har varit här från typ kvart i elva i förmiddes till kvart i fyra i eftermiddes... Vi va ute på en långpromenad med donna och Hampus. Jätte skönt. Ikväll ska jag försöka hinna brodera lite.

Får se vad jag gör imorgon. Är det fint väder så ska man väl ut i trädgården och röja lite. Det behövs!

Är så trött på min pollenallergi.... Har tagit en Tavegyl.... Måste köpa nässpray också. Är jätte trött nu på kvällen....

Hampus har fått sina två första tänder =) Älskar honom så himla mycket.

Nej orkar inte sitta här längre. Skriver mer en annan dag.

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mia
skriven :

finns kestine o sånt som är bättre tavegyl är mer för klåda ju, fast vet inte vad som är bra om du ammar ännu, bästa är o ta de med läkare men nässpray mitt tips är flutide för wow den rensade min näsa samt den rinner inte mer eller kliar nu när pollen är här. många bamsekramar Mia