Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Neråt

Va hos barnmorskan igår. Hampus har huvudet neråt men är inte fixerad än, ska dit igen om 2 veckor o då hoppas jag att han är fixerad. För då går jag ju in i vecka 38. Har 36 dagar kvar nu =) Längtar som bara den tills jag har Hampus på bröstet.

Så vad händer idag.... Har inget direkt planerat.... Ska väl iväg o handla lite så man kan fixa middag sen... fixa lite här hemma o sånt... Känner mig trött o rastlös.... mycket jag vill göra men orkar inte... har inte orken där... Menmen man får ta en dag i taget nu....

Älskar min sambo så himla mycket även om han är som han är när det gäller vårt barn.... Jag hoppas att han kommer att ändra inställning när väl Hampus är född... För håller han på såhär när hampus är född så kommer inte detta förhållandet att funka. Så är det bara...

Nej nu orkar jag inte skriva mer nu för mina fingrar har somnat... har ju mycket vätska i kroppen så mina fingrar somnar så fort jag gör nånting. Ha det bra.

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Sussie
skriven :

jag hoppas att det ordnar sig mellan er 2. hoppas graviditeten går bra och bebisen mår bra därinne.

kram