Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Trött o seg

Idag är jag väldigt trött o seg...Skulle ju dammat idag osså men har inte orkat. Har broderat lite grann iaf. Snart är gubben hemma o då ska vi fixa lite middag. Har sovit dåligt inatt, har mått illa hela natten o sovit oroligt när jag väl har kunnat somna... O sen är gubben förkyld o känner sig seg han osså... Det går ju mycket förkylningar nu...

Imorgon går jag in i vecka 37 =) Längtar mer o mer efter min o martins underbara son =)

Idag har jag o martin varit tillsammans i 2 år och 9 månader =) Tiden går så fort tycker jag när man är lycklig.

Nej jag orkar inte sitta här vid datorn längre.

Ha det!

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: