Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Sovit gott

Har dammat hallen, köket och toan idag... Ska ta det sista imorgon o sen dammsuga och tvätta golven. Sen är här rent i huset och skönt ska det bli =)

Har varit och handlat hem lite blöjor idag. Lika bra att börja köpa hem sånt nu innan hampus kommer för sånt kommer ju gå åt....

Kunde faktiskt sova gott inatt *kryss i taket*. Får väl hoppas på att jag kan sova lika gott inatt, så jag kan sätta fart med städningen imorgon. Trött på att städa nu men det behövs verkligen här hemma... Här är väldigt dammigt och fullt med hund o katthår, speciellt nu när alla fäller... av med sommarpälsen o på med vinterpälsen.

Har nyss varit ute en runda med donna. Jätte skönt väder ute nu faktiskt... Lite kyligt men tar man bara på sig en kofta så är det jätte skönt o ut o gå. Men får ju passa på när det fortfarande är ljust ute för här ute på landet finns det inte så många lampor ute så det blir ganska så mörkt när det är mörkt ute.... Lite tråkigt menmen... Det är ju inte som när man bodde i Hbg... Där va ju alltid ljust ute för där va ju lampor överallt...

Ska väl snart sätta mig framför tvn en stund... Är ganska trött i kroppen nu.... Har lite huvudvärk så får väl ta en alvedon innan jag lägger mig ikväll. Måste ta och dricka lite vatten... Dricker ganska dåligt nu tycker jag.... Måste skärpa mig med det...

Funderar på om jag ska köra en runda till ÖB imorgon o kolla lite... Ett tag sen jag va där nu.
Längtar tills nästa vecka för då är det löning =) Först på Torsdan får jag akassa o sen löning på fredan =) Alltid skönt när man får in lite pengar. Det behövs!

Ha en underbar kväll.

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: