Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Sömnlös natt

Har haft sammandragningar och förvärkar om vart annat hela natten så har inte sovit nånting inatt... Det började redan vid 8 igår kväll... Har fortfarande en del sammandragningar... Är ju inne i vecka 38 idag, 21 dagar kvar. Så man kan ju hoppas att han snart kommer.

Sitter här och skriver lite nu eftersom jag ändå inte kan sova. Får väl vila sen under dan. Klockan är ju inte så mycket heller. Idag ska jag tvätta o lite sånt tänkte jag. Städade här hemma igår iaf. Sen blir det väl att jag sätter mig o broderar lite.

På lördag ska vi bjuda martins föräldrar på middag tänkte vi =) O sen på söndag ska vi ju till höganäs o fira min brors födelsedag =) Så nu är helgen planerad iaf.

Nej nu ska jag kolla vidare på nätet o sen blir det väl lite frukost o se på tv.

Skriver kanske mer senare under dagen.

Puss älskar min underbara älskling
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: