Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Fullt upp

Inatt har jag iaf kunnat sova o det behövdes kan jag säga. Idag är det helt underbart höstväder så jag har varit ute en runda med hunden i 40 minuter. Har sammandragningar o förvärkar nu....

Håller på att tvätta o sånt osså.... Ska snart se våra bästa år o sen ska jag köra o handla o sen ska jag fixa middag... Ska ju fixa afrikansk biffgryta som jag ska bjuda martins föräldrar o brödrar på imorgon o sen ska vi ha köttfärslimpa till middag idag, så ska göra två stora maträtter idag...

Ikväll ska jag väl bara ta det lugnt. Imorgon ska jag hinna dammsuga innan mina svärföräldrar kommer hit på middag.

På söndag ska vi ju till höganäs så har fullt upp nu dessa dagar.

Har 19 dagar kvar nu till BF. Men har en känsla av att jag kommer gå över tiden... =/ Men det gör dom flesta som väntar sitt första barn... Han kommer när han kommer. Magen har iaf sjunkit ganska rejält så han kommer väl förhoppningsvis snart...

Idag är man på så himla gott humör men det beror nog på vädret skulle jag tro. Man vill hinna göra så mycket nu när det är så himla fint väder. Vi har ju 17 grader i skuggan. Jätte härligt!=)

Nej nu ska jag sätta mig framför tvn innan jag sätter fart med det jag ska.

Ha en underbar Fredag!

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: