Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Dammat

Har precis dammat mitt datarum. Fy fan vad här va dammigt o fullt med katt och hundhår. Kliar som fan i min näsa nu.. Ska snart se våra bästa år o sen ska jag dammsuga i detta rummet så jag blir av med allt damm o skit på golvet osså... Ska fortsätta damma imorgon... Det behövs verkligen dammas här hemma!!

Igår kväll öppnade äntligen älsklingen sig för mig och berättade varför han har varit så gnällig när det gäller att skaffa barn. Och nu vet jag att allt kommer att bli jätte bra när hampus kommer. Jag blev helt rörd igår kväll när han berättade varför han har varit så konstig när det gäller hampus. Älskar min underbara Martin över allt annat. Senare när vi skulle lägga oss blev det lite myspys... ;) Jag menar man kan ju ha sex även om man är höggravid.. =) Har exakt en månad kvar tills hampus är beräknad att komma men jag hoppas att han kommer ut tidigare.

Hade en del förvärkar igår kväll men ingen Hampus ville komma ut =/

Igår satt jag o broderade en hel del så är SNART klar med nalle puh kudden =) Sätter ut en bild på den sen när den är helt klar.

Nej nu får jag väl sätta igång tvn o se på våra bästa år, även om man är ganska trött på den serien nu så blir det att man ser på den nu när man ändå bara går hemma....

Ha en underbar dag!

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Så gulligt :) !