Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Besviken

Va hos barnmorskan idag o hampus är fortfarande inte fixerad =/ Blev faktiskt besviken för jag har ju bara 23 dagar kvar till BF. Så lär väl bli att man går över tiden *suck* Vill ju ha ut honom nu så jag blir av med mitt illamående. Spelar ingen roll hur jag gör, mår illa ändå. Har testat med allt på nätterna men det funkar inte =/ Går ju upp om nätterna o kräker o får sitta upp i sängen. Hade ju gått ner 1 kg nu på 2 veckor. Så jag pallar inte med detta längre. Går ju in i vecka 38 nu på Onsdag.

Skulle ju handlat o sånt efter jag hade varit hos barnmorskan men jag blev så besviken så jag körde direkt hem istället.

Fick en jätte fin garderob av mina föräldrar i lördags som vi har i Hampus rum. Har lagt in alla hans kläder o sånt nu. O vi satte upp spjälsängen o skötbordet i helgen osså. Men ingen Hampus som vill komma ut för det =/

Så får väl se vad jag känner för att göra idag.

Ska till barnmorskan igen den 6 oktober o sen den 13 oktober. Hampus är ju beräknad att komma den 15 oktober men verkar tyvärr inte bli så *suck*

Nej nu ska jag sätta mig o kolla på tv.

Ha det bra.

puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: