Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Bättre humör =)

Idag är jag på bättre humör =) Det va nog hormonerna som tog över igår...*ler* Idag har jag satt spjälsängen o sånt på plats o sen har jag dammsugit och tvättat golven. Ska snart ut en runda med Donna. O om ca en timme kommer älsklingen hem o då ska vi fixa middag. Ikväll blir det dusch o sen ta det lite lugnt.

Imorgon ska jag väl handla lite o på torsdag när jag har fått a-kassan så ska jag väl köra o handla lite på willys tänkte jag.

På söndag ska vi till höganäs igen, men denna gången ska vi fira min bror som fyllde 30 år den 14 september. Vi ska då äta ute på restaurang. Men visst, har jag en massa förvärkar o sånt så åker vi ju inte men annars så ska vi dit. Gick ju bra i söndags att va i höganäs så...=)

Jag är ganska trött nu. Man blir ju fortare trött nu när man är höggravid. Har ju bara 22 dagar kvar nu...=) Räknar neråt *ler*

Nej nu ska jag ut o gå en runda med hunden men ni får ha en underbar dag.

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: