Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Ännu en jobbig natt....

Har max sovit 3 timmar inatt... Har kräks inatt igen =/ Är så trött på detta nu. Nu vill jag verkligen ha ut Hampus! Fick lite förvärkar när jag va ute med donna innan... O när jag kissar så känns det som om ungen ska kunna ploppa ut vilken minut som helst.

Har dammat färdigt hela huset idag, sen har jag dammsugit, bytat sängkläder o tvättat sängkläderna. Så har haft o göra hela dan.

Ska se lite på tv o sen ska jag duscha. Kan ju hoppas på att man får åka in ikväll/inatt....Men med min vanliga otur så blir det väl inte så....

Är helt slut i kroppen nu. Skulle kunna sova nu, men har ju lite till jag måste göra ikväll...

Ha det bra.

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: