Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

40 dagar kvar

Jaha då har man bara 40 dagar kvar av graviditeten =) Känns skönt. Så går bara hemma o tar det lugnt o fixar lite här hemma o väntar på att Hampus vill komma ut. På Måndag ska jag till barnmorskan på en vanlig kontroll...

Har inget direkt planerat i helgen iaf. Blir väl städ, tvätt o brodera.... Är så trött om dagarna men samtidigt känner jag mig rastlös. Är ju van att jobba 5-6 dagar i veckan o nu helt plötsligt så går man bara hemma o väntar... Tiden känns jätte dryg nu när man bara väntar, väntar o väntar.....

Ska väl snart sätta upp en del saker på vinden o lite sånt innan gubben kommer hem o sen ska vi väl käka nån middag.

Här kommer en bild på min mage nu i vecka 35... Ganska stor eller?;)

Ha en underbar helg!

Puss


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: