Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

18 dagar

Idag har vi haft gubbens familj här på middag. Blev även äppelpaj som gubben o hans brödrar gjorde =) Blev faktiskt jätte gott. Är ganska trött nu. Och har en del förvärkar. Så ska väl snart sätta mig i soffan o se lite på tv innan man ska lägga sig. Vi ska ju till Höganäs imorgon.

Har ju fått gjort en del idag... Fixat middag, dammsugit, gått en promenad med hunden på 40 minuter o sen hann man duscha o sånt osså innan gästerna kom vid 4 tiden. Kanske inte så konstigt att man har förvärkar nu på kvällen.... Men har ju bara 18 dagar kvar nu så... Men hampus får jätte gärna komma ut nu om han vill =) Hade jag bara blivit glad över isf.

Så erika då blev det lite bloggande idag också för min del *ler* Fick ju en liten pik av dig nu ikväll att jag inte uppdaterar min blogg varenda dag *ler*

Ha en fortsatt trevlig lördag!

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 erika
skriven :

hihi sedär ja nu är jag nöjd!



Åh vad gott med paj!



Hoppas ni haft trevligt i Höganäs!?