Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Sårad o besviken

Har kräkt inatt så har knappt fått sovit nånting =/ Är så himla trött på illamåendet o kräkningarna nu så nu får Hampus ta o komma ut tycker jag. Det är ju ändå bara 4 dagar kvar till BF.

Idag har jag broderat lite, blev tyvärr inte så mycket eftersom mina fingrar somnar o gör ont =/
Har nyss varit ute en runda med donna i byn. Är jätte trött idag. O har huvudvärk, så har tagit en alvedon. Huvudvärken har jag säkert fått på grund av för lite sömn o vätskebrist.....

Har ätit kinamat idag =) GOTT!

Har bråkat med gubben idag =/ Blir så jävla irriterad på honom ibland. Han säger så elaka saker när han har sina kompisar här. Han tror han är tuff då, men det är bara så jävla omoget!! Jag blir så sårad o besviken på honom när han håller på så.

Han o hans kompis sitter i tv rummet med den bärbara datorn så därför sitter jag här vid min dator. Hade egentligen tänkt att duscha o sen se en skräckis men det går ju inte när dom sitter där o tramsar.... Så får väl ta o vänta tills hans kompis har kört hem....

Nej nu ska jag väl kolla vidare på nätet...

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: