Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Liten kise

I måndags när jag va ute o gick med hunden så hittade jag en övergiven kattunge. På kvällen tog vi hem kattungen. Han är ca 4-5 veckor bara så jag får mata honom var 3e timme. Så nu har man o göra... O idag är det exakt 2 veckor kvar till BF. Men jag hoppas verkligen att han vill komma ut tidigare. Har döpt lilla kisen till Pysen =) Han är så himla söt o go o väldigt busig.

Snart kommer gubben hem o då ska vi fixa middag. Ikväll blir det väl lugnt. Har inte fått broderat på länge nu, men har som sagt mycket o göra nu med lilla kisen.

Puss




Här är lilla Pysen i sängen =)



Och en bild till på honom =)

Visst är han söt?=)


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Caroline
skriven :

Aaaaaaaaa så söt! så söt!!

2 erika
skriven :

Vilken sjukt söt liten sak! vad fint att ni kan ge kisen ett hem!