Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Imorgon gäller det

Imorgon bitti är det dags för igångsättning. Är lite nervös inför smärtan och att det kan bli en långdragen förlossning... Brukar ju bli det när man blir igångsatt....

Känns lite tråkigt om man ska behöva ligga inne på sjukhuset över hela helgen eftersom jag har jätte svårt att sova på sjukhus... Men det löser väl sig på nåt sätt...Kommer dock ha hemlängtan till alla djuren... Men jag blir iaf Mamma =) Och det känns helt underbart.

Igår kväll/inatt hade jag värkar men som tyvärr gick över =/ Jag som trodde att det äntligen skulle komma igång av sig själv men tji fick jag....

Ska snart ut o kolla pannan o sen hoppa in i duschen. Sen blir det att man ser lite på tv o sen ska jag lägga mig hyfsat tidigt ikväll eftersom vi ska upp vid halv sju imorgon bitti. Ska lämna hunden till svärmor o sånt innan vi ska köra till förlossningen, ska ju va på förlossningen klockan 8...

Vad har annars hänt idag?.... Jag har dammsugit och broderat lite. Annars har det varit en lugn dag. Hade Martin och hans två döttrar här ikväll så bjöd på hembakta muffins och kaffe. Det tyckte dom om =) Martin är då inte MIN martin utan det är gubbens kompis som osså heter Martin...*ler*

Nu kommer jag inte va på nätet på några dagar men kommer skriva sen när jag har kommit hem med min underbara son.

Ha det nu så bra alla trogna läsare!

Puss


Min mage idag vecka 41+0

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Carolina
skriven :

Lycka till gumman. Mina tankar e hos dig!

2 Åsa
skriven :

lycka te vännen!! Kraaam!!

3 Mia
skriven :

lycka till gumman o ta väl hand om dig o hampus <3 kramis

4 Susanne
skriven :

Lycka till kusinen

Tänker på er

Kram

5 erika
skriven :

Längtar tills du kommer hem så man får höra allt! Mitt abonemang på mobilen har ju gått ut dessutom så kan ju itne få något sms ens :( Inte roligt nu när man bar alängtar efter att få se den lilla!



Kram

6 Susanne
skriven :

Lång tid det tar, lite orolig blir man.....

Hoppas verkligen allt gått bra

Kram på dig