Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Igångsättning

Va på viktuppskattning på CSK idag. Hampus väger 3581g nu. Kommer att sättas igång nästa torsdag, alltså den 23 oktober om nu inte hampus kommer ut tidigare. För annars kommer Hampus bli för stor för att jag ska kunna föda normalt. Så inom en vecka kommer jag bli mamma =) Känns helt otroligt! Så klockan 8 på torsdag den 23 oktober ska jag bli igångsatt =)

Idag ska jag tvätta o dona lite här hemma tänkte jag.

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mindy
skriven :

Jag ska hålla tummen för att allt går bra vare sig du blir igångsatt eller att Hampus får för sig att ploppa ut tidigare. Du kommer snart invigas i det underbara och verkligt utmanade moderskapet.Massa kramar

2 Susanne
skriven :

Lycka till kusinen:)

kram

3 Åsa
skriven :

hoppas han kommer ut snart så du slipper sätta igång de...

Lycka te vännen!!

Kraaam Åsa