Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Hunnit med mycket

Igår hann jag med en hel del... På dan så gick jag en långpromenad med hunden på över en timme. Sen blev det handla o fixa middag o sånt. Sen efter vi hade käkat middag så stack gubben iväg o jag fick en sån plötslig energi så jag gick ut o rensade i rabatterna o tog in trädgårdsmöblerna o satte dom i förrådet. Har en rabatt kvar som ska rensas nu inför vintern. Får väl se om jag tar den idag. Sen efter jag hade fixat i trädgården så gick jag en kvällspromenad med hunden här i byn. Sen gjorde jag välling till pysen o sen blev det en dusch. Sen va jag helt slut. Men inga värkar inatt heller =/ Börjar bli trött på detta nu. Vill ju få igång värkarna så Hampus kan komma ut. Men ingenting verkar hjälpa.

Så får väl se vad jag orkar o hinner med idag. Har iaf gett alla djuren mat, det vill säga gett pysen välling, gett tiara o sally vällingen som inte pysen orkade o gett donna sin mat.

Jag ville inte alls upp nu på morgonen. Har inte sovit så bra inatt. Pysen ligger ju i sängen med oss o när han vaknar mitt i natten o busar o biter en så är det inte så lätt o sova. O han biter hårt nu. Han har ju klättrat på mig o bitit mig i håret bara för att jag vände mig om när han bet mig i handen o i armen. Jobbig katt men han är ju bara 5-6 veckor gammal.

Får se om jag skriver mer sen under dan eller om jag skriver mer nån annan dag. Tänkte jag skulle kolla vidare på nätet innan jag käkar frukost jag med.

Ha en underbar Fredag!

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: