Magdalena

Här kan ni läsa lite om mitt liv och om min webbutik som heter Hälsobutiken i Nöbbelöv. www.halsosidan.com Hör av er om det är nåt. Ni kan då höra av er via webbutiken.

Fortfarande inte....

Va hos barnmorskan idag och hampus är fortfarande inte fixerad =/ Ska dit igen nästa Måndag.

Har problem med min bil så fick ringa efter gubben så han fick köra mig till barnmorskan idag. Första gången han va med där så han fick höra hjärtljuden o sånt =) Men tråkigt att han inte är fixerad än, men barnmorskan sa att han kan fixera sig under själva värkarbetet. Så jag skulle inte va orolig, men man blir ju frustrerad. Jag menar, jag har 9 dagar kvar till BF. Vill ju inte gå över tiden... Även om jag tror att det kommer bli så...tyvärr =/

Idag är det jätte fint väder så tänkte jag skulle gå en långpromenad med hunden sen. Men först ska jag väl fixa lite här hemma.

Ha en underbar dag!

Puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 erika
skriven :

Vad tråkigt, men jag var inte feixerad när jag föddes - tig bara 6 timmar ändå!

Tror det bara blir så att vattnet går mycket häftigare... typ inte sipprar utan mer rinner :p eller vad sa BM mer om det hela?